loading...
موبایل تکتا
موبایل تکتا

نمایندگی رسمی فروش محصولات و خدمات ایرانسل

نمایندگی رسمی فروش محصولات و خدمات رایتل 

تعمیرات تخصصی انواع گوشی و تبلیت

فروش لوازم جانبی، سیم کارت ،رم ، فلش

طراحی وبسایت

انجام کلیه کارهای اینترنتی

پرداخت کلیه قبوض

نصب ویندوز و نرم افزار

پرداخت اقساط وام بانکها

ارسال SMS تبلیغاتی

ĦÂÐĪ بازدید : 1609 جمعه 1394/02/25 نظرات (1)

داوود بهبودی خواننده ایرانی که ساکن لس آنجلس می باشد.
زندگی نامه

داوود بهبودی در میانه متولد شده و فعالیت هنری خود را از ۱۶ سالگی با گیتار آغاز کرده وی در سال ۱۳۵۷ برای اجرای کنسرت به لوس آنجلس سفر میکند و با دختری ایرانی مقیم امریکا به نام مینا ازدواج میکند و حاصل این ازدواج ۲ پسر است که فرزند اولش به کار هنری مشغول است و فرزند دومش در رشته علوم سیاسی در دانشگاه UCLA تحصیل میکند و با یک دختر آمریکایی هم دانشگاهی خود ازدواج کرده است

 

ادامه در ادامه مطلب ...

ĦÂÐĪ بازدید : 831 دوشنبه 1394/01/31 نظرات (0)

داریوش اقبالی (زادهٔ ۱۵ بهمن ۱۳۲۹ در تهران) معروف به داریوش، خواننده، بازیگر و فعّال اجتماعی ایرانی است.


پیش از انقلاب ایران

در ۱۳۴۹ با حسن خیاط‌باشی آشنا شد و همین آشنایی موجب ورود رسمی او به موسیقی حرفه‌ای شد. در همین سال او با ترانهٔ به من نگو دوست دارم با آهنگسازی ترانه‌سرا و آهنگساز جوان درویش مصطفی جاویدان به شهرت رسید. نخستین ترانه مستقل او ترانه نبسته پیمان با شعری از علی گزرسز (رها) و موسیقی خودش است.

ĦÂÐĪ بازدید : 501 دوشنبه 1394/01/17 نظرات (0)

خشایار اعتمادی (متولد ۱۱ فروردین ۱۳۵۰ در تهران) خواننده ایرانی است.وی خواننده نخستین آلبوم موسیقی پاپ بعد از انقلاب در ایران است.

زندگی

او در ۴ سالگی کار با ملودیکا و در ۵ سالگی کار با آکاردئون را آموخته‌است. اعتمادی در سن ۶ سالگی خوانندگی را شروع کرده و در ۱۳ سالگی شروع به یادگیری و نواختن پیانو کرده است.

 

ادامه در ادامه مطلب ...

ĦÂÐĪ بازدید : 901 دوشنبه 1394/01/17 نظرات (0)

پروانه امیرافشاری (زادهٔ ۲۶ اسفند ۱۳۲۳ در تهران)، که بیشتر با نام هنری حمیرا شناخته می‌شود، خواننده زن ایرانی است. وی در زمینه موسیقی تلفیقی، موسیقی پاپ ایرانی و موسیقی سنتی فعالیت دارد. صدای او از دسته صداهای سوپرانو و شش دانگ می‌باشد.

پیش از خوانندگی

پروانه امیرافشاری در سال ۱۳۲۳ به دنیا آمد. وی از خانوادهٔ بانفوذ و سرشناس امیرافشاری، که اصالتی آذری دارند، است. نام کامل وی پروانه امیرافشاری زنجانی است. پدرش از زمین‌داران بزرگ زنجان بود. پدر حمیرا مالک ۱۵۰ شهر و روستا در منطقهٔ شمال غرب ایران بود. از همان دوران کودکی حمیرا، خانهٔ آنها به افتخار افراد بانفوذ حکومتی، شاهد مراسم بزرگ با حضور هنرمندان نامیِ آن زمان، مانند قمرالملوک وزیری، روح‌انگیز، بنان، ملوک ضرابی و بسیاری دیگر بود که همین انگیزهٔ اولیهٔ دختر خانواده برای روی آوردن به آواز شد. حمیرا، به دور از چشم پدر و با تشویق همسر روشن‌فکر و تازه از آلمان بازگشتهٔ خود، با نام‌نویسی در آزمون صدا در شورای رادیوی آن زمان، باعث حیرت و تحسین اعضای شورا شد و پس از آن تحت آموزش علی تجویدی و ملوک ضرابی قرار گرفت. وی دو سال بعد در ۱۸سالگی به یک خوانندهٔ تمام‌عیار تبدیل شد.

 

ادامه در ادامه مطلب ...

ĦÂÐĪ بازدید : 449 دوشنبه 1394/01/17 نظرات (0)

حمید طالب‌زاده (زاده ۱۳۵۵ در تهران) خواننده، ایرانی مقیم آمریکا است. دو آلبوم رسمی از او منتشر شده است. وی با تک آهنگ «همه چی آرومه» به شهرت رسید.

زندگینامه

حمید طالب زاده در فروردین ماه ۱۳۵۵ در تهران متولد شد. وی بزرگ شده و ساکن تهران می یاشد ولی اصالت حمید طالب زاده آذربایجانی می‌باشد چون پدر بزرگ‌های حمید اهل ارومیه و زنجان هستند. وی خوانندگی را از هفت سالگی شروع کرد. در چهارده سالگی وارد دوره جدید از خواندن شد و از بهمن ماه ۱۳۷۶ فعالیت هنری خودش را به صورت رسمی آغاز کرد.

 

ادامه در ادامه مطلب ... 

ĦÂÐĪ بازدید : 967 یکشنبه 1394/01/16 نظرات (1)

بیوگرافی حسین موفق

حسین موفق متولد ١٣٢٠ میباشد پدرش از مهاجرین روس به اردبیل بوده وحسین موفق عزیز در اردبیل به دنیا می آید. خوانندگی را از سال ۱۳۴۲ با آهنگ " شعله جان " شروع می کند. خودش می گوید که ترانه ی " کمال تار زن " را بیشتر از سایر کارهایش دوست دارد مشوق اصلی حسین موافق برادره ایشون بوده ..

ĦÂÐĪ بازدید : 712 شنبه 1394/01/15 نظرات (0)

بیوگرافی حسین جوشقانی
حسین متولد 1365 متولد ایران موسیقی از سال 1383به صورت حرفه ای شروع کرد دیپلم
کامپیوتر به دلایلی که خود حسین معتقد هست خیلی دیر موزیک وارد بازار کرد .اولین سازی که شروع به نواختن کرد گیتار بود

ĦÂÐĪ بازدید : 342 جمعه 1394/01/14 نظرات (0)

سید حسین موسوی توحیدی معروف به حسین تهی یکی از خوانندگان رپ ایرانی است. او زادهٔ تهران ۶ بهمن ۱۳۶۷ است.

خود از خوانندگی را گسترش رپ فارسی و انسجام میان ایرانیان عنوان کرده‌است. اونیز می‌گوید رپ فارسی تقلیدی از غرب نیست بلکه در اشعار شاعرانی چون مولانا ابیاتی شبیه به رپ داریم مثل رجزخوانی مولانا که می‌گوید:

    "تیر منم کمان منم پیر منم جوان منم"

لقب

حسین لقب «تهی» را عقیده اش بر خالی بودن از بدی‌ها، زشتی‌ها و انرژی‌های منفی بیان می‌کند واین لقب را نشات گرفته از دوران گرفته از دوران دبیرستان و درس ریاضی می‌خواند.
آغاز به کار و فعالیت حرفه‌ای

 

ادامه در ادامه مطلب ...

ĦÂÐĪ بازدید : 269 جمعه 1394/01/14 نظرات (0)

حسین رحمتی (متولد مشهد، ۱۳۶۶) با نام هنری حصین یا حسین ابلیس خواننده رپ پارسی است. حصین کار خود را با گروه ۰۵۱ آغاز کرد.

در بین آهنگهای او می‌توان از سنگین (همراه صادق)، ۱۸ تیر، تو مستی (همراه سروش هیچکس)، کلمه عبور (همراه رضا پیشرو)، شبا، رد پا، تنهایی، لزجا و جوبیا، چالیم ۲ و خلیج فارس و یه جوره دیگهو کوچه علی چپ نام برد.

گروه ۰۵۱

حصین در سن ۱۷ سالگی رپ کنی رو اغاز کرد به عبارتی سال ۱۳۸۱ استارت کار حصین با گروه ۰۵۱ و آهنگ تو زنده میمونی زده شد. اعضای اولیه گروه ۰۵۱ حسین ابلیس، کنبین، رضا، مستر کیلر و مبهم بودند که بعدها کسان دیگری مثل حسین تهی نیز به گروه پیوستند. بدلیل اینکه اکثر اعضای گروه اهل مشهد بودند نام ۰۵۱ را که از ابتدای کد شهر مشهد گرفته شده بود برای گروه انتخاب کردند.

 

ادامه در ادامه مطلب ...

ĦÂÐĪ بازدید : 883 جمعه 1394/01/14 نظرات (0)

حسن شماعی‌زاده (زاده ۱ آذر ۱۳۲۲ اصفهان) آهنگساز، خواننده، نوازنده و ترانه‌سرای موسیقی پاپ ایرانی است. موسیقی بسیاری از آهنگهای موفق موسیقی پاپ ایرانی که توسط خوانندگان سرشناسی چون گوگوش، داریوش، ابی، معین، هایده، عارف و... اجرا گردیده، از ساخته‌های او بوده است. او پس از انقلاب ۱۳۵۷، به همراه خانواده‌اش به آمریکا مهاجرت کرد و از آن زمان در آنجا به آهنگ‌سازی و خوانندگی مشغول است.
 

زندگی نامه
حسن شماعی‌زاده در سال‌های جوانی

حسن شماعی‌زاده از ۱۳ سالگی در ارکستر یکی از تئاترهای اصفهان، به عنوان نوازنده کار هنری‌اش را آغاز کرد. در سال ۱۳۴۱ پس از پایان دوران دبیرستان برای پیشرفت در موسیقی به تهران آمد، و پس از مدتی کار در تئاتر، در سال ۱۳۴۵ وارد رادیو شد. او همزمان با اركسترهای جاز، پاپ، جوانان، و هنر و مردم و با چند اركستر اسپانيایی همكاری می‌نمود و در كلاب‌های شبانه و کاباره‌های تهران نيز به نوازندگی می‌پرداخت. او مدتی برای گروه معروف بلک کتز نیز ساکسیفون تنور می‌نواخت.

 

ادامه در ادامه مطلب ...

ĦÂÐĪ بازدید : 1486 جمعه 1394/01/14 نظرات (0)

حسن شجاعی، خواننده سرشناس موسیقی مردمی و موسیقی پاپ ایرانی بود.


زندگی نامه

حسن شجاعی خواننده محبوب ترانه‌های مردمی در دهه پنجاه شمسی بود. ایشان اصالتاً اهل شهر قم بودند. وی معلم آموزش و پرورش نیز بود. شجاعی بعد از انقلاب به ایالات متحده آمریکا و آلمان رفت و در اروپا و آمریکا به ضبط کارهای جدید و اجرای مجدد آثار قبلی اش پرداخت. از ترانه‌های معروف حسن شجاعی، ترانه نامه رسان نامه من دیر شد و ترانه عجب صبری خدا دارد است. ترانه هایی که باعث شد در دهه ی 50 شمسی نامش بر سر زبان ها بیفتد.
درگذشت

 

ادامه در ادامه مطلب ...

ĦÂÐĪ بازدید : 569 جمعه 1394/01/14 نظرات (0)

حسام‌الدین سراج (۱۳۳۷، اصفهان)، خواننده ایرانی و نوازندهٔ سنتور و سه‌تار است. وی در خرداد ۱۳۹۳ به مدت چهار سال به عنوان یکی از ۲۵ عضو شورای عالی بنیاد باران انتخاب شد، او همچنین سرپرستی گروه موسیقی سنتی ایرانی «بیدل» را نیز به عهده دارد.
زندگی

حسام‌الدین سراج در ۲۶ مرداد ماه سال ۱۳۳۷ در اصفهان چشم به جهان گشود. ایشان فرزند سید محمدرضا سراج است و دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس معماری از دانشگاه شهید بهشتی و دکترای پژوهش هنر از دانشگاه هنر می‌باشد.

وی، موسیقی را از سیزده سالگی با آموختن تنبک آغاز کرد. سپس سنتور را نزد سیروس ساغری آموخته و برای تکمیل آن از اساتیدی چون فرامرز پایور، رضا شفیعیان و پشنگ کامکار بهره گرفت. همچنین در زمینهٔ آواز از محضر محمود کریمی و محمدرضا شجریان استفاده کرد. بزرگترین مشوق وی در تحصیل علم و هنر مرحوم پدرش بود. او بر علوم قدیمه و ادبیات احاطه داشت و از صدای خوش آهنگی برخوردار بود و با اساتید ادب و هنر نظیر جلال الدین همائی، تاج اصفهانی، حسن کسائی و..... حشر و نشر داشت، به همین جهت فضائی مستعد برای تربیت فرزندانش فراهم آورده بود. در چنین محیطی جوانه‌های عشق و علاقه به شعر و موسیقی در جان و دل وی شکوفا شد.

 

ادامه در ادامه مطلب ...

ĦÂÐĪ بازدید : 350 جمعه 1394/01/14 نظرات (0)

بیوگرافی حسام استپس

نام : حسام 

نام فامیل : عزتی 

لقب : استپس 

شروع به کار در موسیفی : 1379 

شروع به کار در سبک رپ : 1380 

بیوگرافی کامل : 

حسام استپس يا حسام عزتي از سال 79 کار موسيقي را به صورت مبتدي اغار کرد و يک البوم تکنو غير مجاز ضبط کرد 

سال بعد با سبک رپ فارسي اشنا شد و شروع به کار کرد که کارش نتيجه اي نداد که همين شکست باعث شد که حسام به مدت دو سال کار موسيقي نکند 

در سال 82 حسام دوباره پرشين رپ را ادامه داد که نتيجه گرفت 

 

ادامه در ادامه مطلب ...

ĦÂÐĪ بازدید : 198 جمعه 1394/01/14 نظرات (0)

حجت درولی متولد  25/2/66 در شهر دزفول متولد شد . حجت تحصیلات راهنمایی خود را در مدرسه احرار پشت سر گذاشت. و هم اکنون در دانشگاه آزاد دزفول مشغول به تحصیل در رشته الکترونیک است.

حجت آلبوم اول خود را با نام مقایسم نکن در سال 88 روانه سایت های موسیقی کرد که با استقبال کم نظیری مواجه شد . و حالا بر روی آلبوم جدیدش به نام بی کس و کار  تمرکز کرده و قرار بر این است که این آلبوم به صورت مجاز پخش شود -

ĦÂÐĪ بازدید : 310 جمعه 1394/01/14 نظرات (0)

حبیب محبّیان که با نام کوچکش «حبیب» در دنیای موسیقی شناخته می‌شود، خواننده، آهنگساز، نوازنده و ترانه سرا ایرانی است که دارای سبک نو در موسیقی ایران می‌باشد و همین سبک خاصش باعث شهرت و محبوبیت وی است.

زندگینامه
حبیب در جوانی

حبیب در ۴ مهر ماه سال ۱۳۳۱ در شمیران تهران متولّد شد . در خانواده او برادرانش نیز به موسیقی علاقه داشتند اما تنها خود حبیب به موسیقی حرفه‌ای روی آورد. علی‌رغم تمایل سایر برادرانش به ویولن، علاقهٔ وی از ابتدا به گیتار بود. دوران نوجوانی حبیب مصادف با پیدایش گروه بیتلز در دهه ۶۰ میلادی اروپا شد و این باعث علاقهٔ بیشتر وی به موسیقی گردید. با پذیرفته شدن در آزمون صدا و سیما، زیر نظر موسیقیدان بلند آوازه کشورمان استاد مرتضی حنانه به فراگیری اصول و تدابیر آهنگسازی روی آورد. در این کلاس سیمین غانم، هوشمند عقیلی، تورج شعبان‌خانی، هنگامه اخوان و... نیز شرکت داشتند. بعدها وی توانست به عنوان خواننده در تلویزیون استخدام شود. وی بعد از ۲ سال از استخدام در رادیو و تلویزیون به خدمت سربازی رفت و در آنجا نیز خواننده باشگاه افسران بود.

 

ادامه در ادامه مطلب ...

ĦÂÐĪ بازدید : 234 جمعه 1394/01/14 نظرات (0)

حامد زمانی (زادهٔ فروردین ۱۳۶۷، میمه - اصفهان) خواننده پاپ ایرانی است. وی از کودکی شروع به قرائت قران کرده و در کلاس‌های موسیقی سنتی شرکت کرد[نیازمند منبع] و دوره آواز سنتی را گذراند. زمانی در ادامه این روند به موسیقی پاپ روی آورد. موضوع کارهای او اغلب مذهبی و یا در واکنش به اتفاقات سیاسی روز ایران است.[نیازمند منبع]

اولین کار حامد زمانی به نام «زینت آسمون» در سال ۱۳۸۴ درباره حسین بن علی ساخته شد.

 

ادامه در ادامه مطلب ...

ĦÂÐĪ بازدید : 230 جمعه 1394/01/14 نظرات (0)

حامد محضرنیا حامد محضرنیا متولد 29 خرداد 1367
دارای لیسانس الکترونیک از دانشگاه نجف آباد اصفهان
اصلیت مازندرانی (شهر بابل) دارد اما بزرگ شده ی اصفهان است
حامد محضرنیا از کودکی موذن و قاری قرآن بود و چندین رتبه ی کشوری نیز دارد اولین کار رسمی وی برای تیم فوتبال ذوب آهن بود و با استقبال خوبی مواجه شد و به عنوان سرود رسمی این باشگاه قرار گرفت پس از تولید چند تک آهنگ تصمیم گرفت که یک آلبوم فوق حرفه ای وارد بازار کند و در اواخر سال 1391 پر ستاره ترین آلبوم موسیقی را با نام "استثنایی" وارد بازار کرد

 

ادامه در ادامه مطلب ...

ĦÂÐĪ بازدید : 400 جمعه 1394/01/14 نظرات (0)

حامد فرد متولد 1368/3/28 در شهر آبادان به دنیا آمد.فرزند سوم خانواده از همان دوران کودکی علاقه شدیدی به موسیقی داشته و به نواختن ساز ارگ مشغول بوده است.بر اساس شرایط زندگی تا سن 17 سالگی نتوانست موسیقی را به صورت جدی ادامه دهد.در این سن آموزش دیدن در سبک رپ را اغاز نمود و به نوشتن اشعار و گام شناسی پرداخت و سبک رپ را به صورت نیمه حرفه ای ادامه داد.از سن 19 سالگی نگاهی عمیق و جدی به این سبک پیدا کرد و از آن به بعد تا به حال به صورت کاملا حرفه ای در این سبک مشغول می باشد.به گفته خیلی از اساتید ایشان استعداد بی نظیر و خاصی در نوشتن و خواندن اشعار اجتماعی دارند.

ĦÂÐĪ بازدید : 269 پنجشنبه 1394/01/13 نظرات (0)

حامد بهداد (زاده 26 آبان 1352 در مشهد) بازیگر سینمای ایران است.

زندگینامه

حامد بهداد زاده مشهد است. او دوران کودکی و نوجوانیاش را به ترتیب در شهرهای مشهد، تهران و نیشابور زندگی کردهاست و در دوران دبیرستان دوباره به همراه خانوادهاش به مشهد بازگشتهاست. او دارای تحصیلات لیسانس بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. وی برای نخستین بار با فیلم آخر بازی به سینمای ایران معرفی شد و برای آن کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد. او در فیلم «روز سوم» (محمدحسین لطیفی، 1385) در نقش یک افسر عراقی که در بحبوحه محاصره خرمشهر عاشق دختری خرمشهری میشود، ظاهر شد و برای دومین بار پس از «آخر بازی» کاندیدای سیمرغ بلورین از دوره بیست و پنجم جشنواره فیلم فجر شد.

بازی بهداد در فیلم «کسی از گربههای ایرانی خبر نداره» به کارگردانی بهمن قبادی، موجب راهیابی او به جشنواره فیلم کن شد. او در سال 89 با نقشآفرینی در فیلم «جرم» به کارگردانی مسعود کیمیایی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل را از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. او در طول فعالیت هنریاش امکان همکاری با بسیاری از کارگردانان بنام سینمای ایران از جمله ناصر تقوایی، عباس کیارستمی، مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی و ... را داشتهاست. او همچنین از شاگردان حمید سمندریان بودهاست. وی به عنوان خواننده میهمان با گروه موسیقی دارکوب به سرپرستی همایون نصیری همکاری میکند و در چند آلبوم و کنسرت این گروه حضور داشتهاست.

 

ادامه در ادامه مطلب ...

ĦÂÐĪ بازدید : 366 پنجشنبه 1394/01/13 نظرات (0)

چنگیز حبیبیان (زاده بهمن ۱۳۴۷) خوانندهٔ پاپ ایرانی است.
زندگی‌نامه

متولد روستای هوجقان در ۵ کیلومتری شهرستان مرند می باشد. چنگیز حبیبیان موسیقی را نخست در ۶ سالگی از پدرش آموخت. سپس نزد کرامت اصلانی، هلی، شاهپور رحیمی، صبحدل، حسن‌زاده و حاتم عسگری آواز را فرا گرفت. فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۶۶ در رادیو معارف آغاز کرد. او از سال ۷۰ در مرکز موسیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی مشغول به کار است.وی هم اکنون(دی ماه 1391) در دانشگاه آزاد واحد بین المللی جلفا مشغول به تحصیل در رشته ی کارشناسی معماری است.
آثار

    فراموشم نکن
    دل‌سپرده
    همسفر
    فرصت
    آنالار

ĦÂÐĪ بازدید : 309 پنجشنبه 1394/01/13 نظرات (0)

غلام‌عباس قشقایی (زاده مرداد ۱۳۳۳ جهرم - درگذشته ۲۲ فروردین ۱۳۸۹) خوانندهٔ سرشناس موسیقی پاپ ایرانی بود. او بیشتر با نام جهان شناخته می‌شد. جهان، صدای محزون و دلنشینی داشت. او حتی در آهنگهای ریتمیک و شاد هم کلمات را با سوز و گداز خاصی ادا میکرد. این امر در محبوبیتش میان مردم و به خصوص جوانان، تاثیر زیادی داشت.

از زادروز تا جوانی

جهان مرداد ۱۳۳۴ در جهرم چشم به جهان گشود و تا پایان تحصیلات دبیرستان در این شهر به سر می‌برد. پس از آن برای ادامه تحصیلات در رشته مهندسی معماری به تهران رفت .

 

ادامه در ادامه مطلب ...

ĦÂÐĪ بازدید : 365 پنجشنبه 1394/01/13 نظرات (0)

جواد یساری

تولد     ۲۳ اسفند ۱۳۲۵ تهران
ملیت     ایرانی
سبک‌(ها)     موسیقی مردمی

جواد یساری ( زاده ۲۳ اسفند ۱۳۲۵ در تهران) خواننده ایرانی است که به سبک موسیقی مردمی ایران می‌خواند.

زندگینامه

جواد یساری در۲۳ اسفند سال ۱۳۲۵ خورشیدی به دنیا آمد. او فعالیت‌های هنری‌اش را با خواندن ترانه های کوچه بازاری از سال ۱۳۵۲ با اجرای آهنگی با نام پول سیاه شروع کرد.

 

ادامه در ادامه مطلب ...

ĦÂÐĪ بازدید : 760 پنجشنبه 1394/01/13 نظرات (0)

زندگی نامه جمشید نجفی

جمشید نجفی یکی از خوانندگان موسیقی پاپ مردمی است که فعالیت خود را از سال 1350 شروع کرد و با خواندن

ترانه لیلی و مجنون مورد توجه قرار گرفت و پس از آن ترانه های زیادی را خوانده است. او پس از انقلاب اسلامی با
 
 خواندن سرود خلبانان(پرواز کن ) بار دیگر مورد توجه قرار گرفت. واین سرود سالهای سال از رادیو و تلویزیون پخش

 می شد و میشود.

 

ادامه در ادامه مطلب ...

ĦÂÐĪ بازدید : 597 پنجشنبه 1394/01/13 نظرات (0)

جمشید خیری مقدم معروف به جمشید خواننده ایرانی است.

زندگی نامه

جمشید در ۲ مهر ۱۳۵۲ در سنندج محله چهار باغ از محله های قدیمی این شهر به دنیا آمد. وی در حال حاضر در لس آنجلس همراه با همسر و پسر سه ساله اش " دیلان " زندگی می کند ؛

 

ادامه در ادامه مطلب ...

ĦÂÐĪ بازدید : 2188 پنجشنبه 1394/01/13 نظرات (0)

جمال وفایی هنرمند سینما و خواننده ی ایرانی است.

او آهنگ‌های زیادی اجرا کرده است که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان «نَیر» را نام برد.

چند سال پس از انقلاب به خارج از کشور رفت وی چندی پیش به ایران بازگشت و در تهران ماندگار شد
زندگینامه

وفایی اراکی است و پدرش از صوت خوشی برخوردار بوده و در مجالس مذهبی به خواندن می‌پرداخته، بگونه‌ای که کرمانشاهی‌ها هنوز یاد او را در خاطر دارند. سایت ایران الد امیرمحمد رمضانی را اینگونه معرفی می‌کند:" رمضانی در خانواده‌ای که مذهبی ـ خوش صدا ـ پراولاد بود متولد شد پدرش که آواز مذهبی می‌خواند و هم قاری قرآن بوده است. او یکی از خوانندگانی است که در اکثر سبک‌ها موسیقی صاحب هنر می‌باشد و ی هم در زمینه موسیقی اصیل و سنتی و موسیقی مردمی فعالیت داشته است. امیرمحمد رمضانی در رادیو ایران بسیار فعال بوده و در برنامه‌ها و بزم‌های مختلف رادیو شرکت می‌کرده است، که کارهای بی بدیلی در این زمینه از خود به جا گذشاته است که اکثراً آنها در آرشیو رادیو موجود است.

 

ادامه در ادامه مطلب ...

ĦÂÐĪ بازدید : 307 پنجشنبه 1394/01/13 نظرات (0)

فریماه هستم ملقب به جاستینا متولد 30 بهمن ماه 1368 در تهران، فعالیت حرفه ای خود را در زمینه ترانه نویسی، رپ و خوانندگی در موسیقی زیرزمینی ایران از سال 1387 آغاز کردم و در سال 1390 و پس از برگزیده شدن در مسابقه ارتش تن به 10 (قسمت دوم) به لیبل می شناسی مارو رکوردز ( تحت نظارت گروه تن به 10) پیوستم .

 

ادامه در ادامه مطلب ...

ĦÂÐĪ بازدید : 599 چهارشنبه 1394/01/12 نظرات (0)

اولین آهنگ رسمیشون اسفند 89 بیرون اومد به اسم "دامبولی یعنی. . ." كه یه كار گنگ بود و با این آهنگشون طرفدارای زیادی پیدا كردن. تو این آهنگ به جز Cornella (خواننده زن) بقیه بودن.
اعضای گروه شامل : خشایار اس آر- سینا ساعی - سینا ma fe ( مافی) - کورنلا
قبل از این كار ، سینا ساعی و سینا مافی حدود چند سال پیش با هم گروهی به اسم "رجز" رو تشكیل داده بودن كه تقریبا 19 تا كار بیرون دادن ،معروف ترینشون میشه "ایران من" رو نام برد كه با همكاری و اینتروی یاس بود .بعد از آهنگ دامبولی یعنی ، آهنگ"جوریكه" رو دادن كه اولین آهنگی بود كه Cornella توش بود.

 

ادامه در ادامه مطلب ...

ĦÂÐĪ بازدید : 406 چهارشنبه 1394/01/12 نظرات (0)

تی‌ام بکس  یک گروه ایرانی رپ/پاپ می‌باشد که اعضای آن در شهر کپنهاگ کشور دانمارک زندگی می‌کنند. گروه آنها شامل علی‌بی (۱۹۸۸)، نبیلتی (۱۹۸۴)، شاهین‌لو (۱۹۸۳)، امین (۱۹۷۵) و حسین ام. سین (۱۹۸۴) می‌باشد که در سال ۲۰۰۷ فعالیت حرفه‌ای خود رادرشهرکپنهاک دانمارک درزمینه موسیقی رپ پاپ آغاز کردند.
آنها با فرهنگ و موسیقی ایران آشنا هستند، باوجوداینکه در یک کشور اروپایی بزرگ شده‌اند. آنها به محدود بودن موسیقی اعتقادی ندارند و به نظر آنها می‌توان موسیقی فارسی را با موسیقی کشورهای دیگر ادغام کرد. با این نظرات آنها سبک جدیدی را در موسیقی فارسی به وجود آوردند.
شروع فعالیت

در سال ۲۰۰۷ ، ژانویه ، ۵ دوست در کپنهاگ در استودیوی کوچکی تجمع کردند. آرزوی همه آنها تغییر در موسیقی فارسی بود. همه آنها با فرهنگ فارسی و موسیقی پرورش یافته بودند ، در حالیکه از ایران بسیار دور بودند. انتخاب قطعی و بدیهی بود که موسیقی فارسی را با تاب یا همان سبک خودشان بخوانند.آنها به خواندن موسیقی فارسی در محدوده ی فارسی قانع نبودند ، بلکه آنها میخواستند موسیقی ایرانی را با ترکیبی از سبک امریکایی یا غربی با موسیقی ایران اجرا کنند . انها به فکرایجاد سبک جدید در موسیقی فارسی بودند . آنها در سال ۲۰۰۷ دو آهنگ بسیار موفق ارائه کردند با نام های (خانوم ببخشید و دختر بندر)، و با استقبال بزرگی که از انها شد ، موفقیت ۵ مرد جوان با اشتیاق زیادی به موسیقی آغاز شد. در سال ۲۰۰۸ تی ام بکس به انجام کنسرت های بزرگ در سراسر جهان پرداخت وتجربیات زیادی کسب کرد. بعد از مدتی آنها تصمیم انتخاب استودیوی بزرگتری را گرفتند. که نام آن سوابق افسونگر بود. تی ام بکس برنامه های زیادی برای شرکت های جدید داشتند.

ادامه در ادامه مطلب ...

 

 

ĦÂÐĪ بازدید : 4003 چهارشنبه 1394/01/12 نظرات (14)

سینا تهم متولد 22اسفند 67 غذای مورد علاقه قرمه سبزی گروه زیرزمینی مورد علاقه آبجیز نقشهای مرتبط سروش هیچکس عرفان و عابد فعلا مالزی زندگی میکنه

ĦÂÐĪ بازدید : 359 چهارشنبه 1394/01/12 نظرات (0)

بیوگرافی گروه تن ب 10+عکس

 

تن به ده به معنای یک نفر در مقابل ده نفر.نه تنها در رپ بلکه تو مرام و معرفت و زندگی و...زمانی شکل میگیره که چند گروه یا رپر مستقل در کنار هم جمع بشن و روی یک البوم به سبک گنگ کار کنن که [ارتش تن به ده]شکل میگیره که در اردیبهشت 86 و بعد از 6 ماه تلاش در اختیاره دوست داران رپ فارسی قرار گرفت.ا ام ها از گروه المانی و مهدی الفا و رضا موتی از گروه سگام و علی10 و بقیه از کشور و جاهای مختلف در این البوم حضور داشتند.بعد از البوم اول تصمیم بر این شد که تن به ده از حالت اتحاد خارج شده و به یه گروه تبدیل بشه. در همین راستا گروه های مستقل اتحاد رو ترک کردن و کار گروه سگام هم متوقف شد و اعضای تن به ده 4 نفر میشود ا ام ها.علی10.مهدی الفا و رضا موتی. بعد از مدتی علی10 تصمیم گرفت البومی جمع کنه به نام (رهبر رپ)که البوم به خوبی پخش و در اختیار دوستداران رپ قرار گرفت.بعد از این البوم به دلایل مختلفی تن به ده 1 سال خاموش بود.بعد از 1 سال با اهنگ (برگشتیم)تن به ده دوباره شروع به کار کرد که اهنگ های شماره نمیدی. عشق های چتی.4 زبون زنده روانه سایت ها شد.بعد از کار اخر تصمیم گرفته شد که 2 نفر به گروه اضافه شه که با قدرتی 2 برابر به کار خودشون ادامه بدن.از این رو شارلاتان و سزار به گروه اضافه شده و با اهنگ بای بای معرفی شدن.

 

ادامه در ادامه مطلب ...

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    فول آلبوم ایرانی موجود در موبایل تکتا
    0111 باند
    25 باند
    7 باند
    ابوالفضل فلاح
    ابی
    ابیرام
    اثبات باند
    احسان تهرانچی

    احسان خواجه امیری

    احسان پایه

    احسان گنجی

    احسان غیبی
    احمد آزاد

    احمد سعیدی
    احمد صفایی
    احمد معینی
    احمدرضا شهریاری (سولو)
    ادریس
    اٌدِی
    اردلان طعمه

    اشباح
    اشکان فدایی
    اشکان و کوشان
    اشکین 0098
    افسر شهیدی
    افشین
    افشین اسدی
    افشین آذری
    امان الله تاجیک
    امید
    امید جهان
    امید عامری
    امید علومی
    امید نوری
    امیر D1
    امیر بیکس
    امیر پیشه ور
    امیر تتلو
    امیر حسین مدرس
    امیر رسایی
    امیر شاملو
    امیر عظیمی
    امیر فرجام
    امیر قیامت
    امیر معروفی
    امیر منتظری
    امیرعلی
    امین حبیبی
    امین رستمی
    امین وحید
    امین فیاض
    اندی
    انوش
    اورمان
    ایرج
    ایرج بسطامی
    ایرج حبیبی
    ایرج مهدیان
    ایمان استار
    ایمان خسروی
    ایمان غلامی
    ایمان فلاح
    آرش
    آرش دلفان
    آرش یوسفیان
    آرمین 2AFM
    آرمین نصرتی
    آرین باند
    آزیتا
    آوا بهرام
    بابک جوان
    بابک جهانبخش
    بابک غفاری
    بابک مافی
    باراد
    باران
    بچه های ایران (بویز)
    بروبکس
    بلکتس
    بنیامین بهادری
    بهار
    بهرام
    بهرام فروهر
    بهزاد پکس
    بهنام صفوی
    بهنام علمشاهی
    بیژن مرتضوی
    پارسا چیلیک
    پسران آفتاب
    پوران
    پوریا احمدی
    پویا
    پویا بیاتی
    پویا سالکی
    پیمان زارعی
    پیام عزیزی
    پیام مقامی
    پیام ترک
    تن به ده
    تهم
    تی ام بکس
    تیک تاک
    جاستینا
    جعفر
    جمال وفایی
    جمشید
    جمشید نجفی
    جواد یساری
    جهان
    چنگیز حبیبیان
    حامد برادران
    حامد بهداد
    حامد پهلان
    حامد فرد
    حامد فولاد قلم
    حامد محضرنیا
    حامد مهدی
    حامدزمانی
    حبیب
    حجت دورولی
    حسام استپس
    حسام الدین سراج
    حسن شجاع
    حسن شماعی زاده
    حسن مقدسی
    حسین ابلیس
    حسین تهی
    حسین جوشقانی
    حسین کلاته
    حسین موفق
    حمید پویان
    حمید طالب زاده
    حمید عسگری
    حمید هیرو
    حمیرا
    خشایار اعتمادی
    داریوش
    داریوش پلاک
    داوود بهبودی
    داوود چرگری
    داوود مقامی
    دایان
    درویش جاویدان
    دلارام
    دلکش
    دنی
    دی جی سروش
    دی جی مریم
    دی جی نگار
    دیجی علی گیتور
    راستین
    راما
    رامین بیباک
    رامین عباسی
    رستاک
    رضا پیشرو
    رضا جوان
    رضا شیری
    رضا صادقی
    رضا صوفی
    رضا یزدانی
    رضایا
    روح پرور
    روزبه نعمت الهی
    زانیار خسروی
    زد بازی
    سارا دیبا
    ساسی مانکن
    سالار عقیلی
    سامان
    سامان جلیلی
    سامی بیگی
    سامی یوسف
    سپیده
    ستار

    سرژیک

    سروش

    سروش ملک پور
    سعید اسدی
    سعید اسکندری
    سعید آسایش
    سعید پانتر
    سعید پور سعید
    سعید تاجیک
    سعید شایسته
    سعید شهروز
    سعید عسگری
    سعید کرمانی
    سمیر زند
    سوزان روشن
    سوسن
    سوگند
    سهراب اسدی
    سیامک عباسی
    سیاوش سهراب
    سیاوش شمس
    سیاوش قمصری
    سیاوش قمیشی
    سیروان خسروی
    سیلوئت
    سیما بینا
    سینا بهداد
    سینا حجازی
    شادمهرعقیلی
    شاهرخ
    شاهکار بینش پژوه
    شاهین
    شاهین S2
    شاهین جمشید پور
    شاهین خسرو آبادی
    شایان
    شکیلا
    شورانگیز
    شهاب بخارایی
    شهاب تیام
    شهاب مقدم
    شهاب ناطقی
    شهرام شب پره
    شهرام شکوهی
    شهرام صولتی
    شهرام کاشانی
    شهرام ناظری
    شهره
    شهریار ابراهیمی
    شهلا
    شهلا سرشار
    شهیاد
    شیفته
    صادق
    صدرالدین
    طوفان
    عارف
    عباس قادری
    عباس قمری
    عرفان
    عرفان شایگر
    علی ارشدی
    علی اصحابی
    علی اوج
    علی بابا
    علی باقری
    علی پیشتاز
    علی تفرشی
    علی حسینی
    علی رها
    علی زارعی
    علی زیبایی
    علی ساتراپ
    علی سرباز
    علی سورنا
    علی عبدالملکی
    علی فانی
    علی لهراسبی
    علیرضا افتخاری
    علیرضا روزگار
    علیرضا طلیسچی
    علیرضا فرد
    علیرضا قربانی
    علیرضا قمیشی
    علیرضا و حمید رضا
    علیشمس
    عماد
    عماد طالب زاده
    عماد قویدل
    عمران

    عهدیه

    غلامرضا صنعتگر

    فاتح نورایی
    فائزه
    فتاح فتحی
    فتانه
    فرامرز اصلانی
    فردین سعادت
    فرزاد فرزین
    فرزین
    فرشاد پیکسل
    فرشته
    فرشید
    فرشید امین
    فرهاد
    فرهاد جواهر کلام
    فرهاد نوقصر
    فریدون آسرایی
    فریدون پور رضا
    فریدون فرخزاد
    فریده
    فلاکت
    فیروزه
    قاسم افشار
    قاسم جبلی
    قمرالملوک وزیری
    قیصر
    کامبیز جمشیدی
    کامران دلان
    کامران کارتیو
    کامران کارتیو
    کامران مولایی
    کامران و هومن
    کامیار
    کوروس سرهنگ زاده
    کوروش صنعتی
    کوروش یغمایی
    کیانوش فرد
    کیوان مطوس
    گلپا
    گلوریا روحانی
    گوگوش
    گیتا
    گیتی
    لیلا فروهر
    مارتیک
    مازیار فلاحی
    مانی رهنما
    مانی عباسی
    ماه بانو باند
    مبین مهدی نژاد
    مترسک
    متین معارفی (دوحنجره)
    مجتبی کبیری
    مجید اخشابی
    مجید پور اسماعیل
    مجید علیپور
    مجید نعمتی
    مجید یحیایی
    محسن ابراهیم زاده
    محسن چاووشی
    محسن صادقی
    محسن نامجو
    محسن یاحقی
    محسن یگانه
    محمد اصفهانی
    محمد بیباک
    محمد رضا احمدی
    محمد زارع
    محمد علیزاده
    محمد محمدی
    محمد نجم
    محمد یاوری
    محمدرضا شایع
    محمدرضا شجریان
    محمدرضا هدایتی
    مرتضی
    مرتضی پاشایی
    مرتضی سرمدی
    مرجان
    مرضیه
    مریم حیدر زاده
    مسعود اسدی
    مسعود امامی
    مسعود درویش
    مسعود سعیدی
    مسعود فتحی
    مسعود فردمنش
    مصطفی فتاحی
    مصطفی مانیا
    معین
    ملیحه
    منصور
    منصور حیدری
    منوچهر سخایی
    مهدی احمدوند
    مهدی پوران
    مهدی جاوید
    مهدی حاتمی
    مهدی رضوان
    مهدی سعادتی
    مهدی عسگری
    مهدی مقدم
    مهدی همت
    مهدی یراحی
    مهدیه محمد خانی
    مهراب و معراج
    مهراد حسینی
    مهران فهیمی
    مهران مدیری
    مهرپویا
    مهرداد امیر خانی
    مهرداد غلامی
    مهرداد مراد پور
    مهرداد نیویورکی
    مهرشاد
    مهرشاد و مسعود
    مهرنوش
    مهسا ناوی
    مهستی
    میثم عبدالمالکی
    میثم معافی
    میثم هاردبوی
    میلاد باران
    میلاد بازرگان
    میلاد زد زو
    میلاد کیانی
    میلاد لایور
    نادر میزبان
    نازی افشار
    ناصر زینالی
    ناصر صدر
    ناصر عبدالهی
    ناهید
    ندیم
    نریمان
    نسیم
    نعمت الله آغاسی
    نوش آفرین
    نوید و امید
    نیکسان
    نیما زئوس
    نیما علامه
    وحید خراطها
    ولی
    ویگن
    هاتف
    الهام
    هایده
    هلن
    هنگامه
    هوشمند عقیلی
    هومن سودمند
    هیچکس
    یاس
    یاسر اکبری
    یاسر بینام
    یاسر محمودی
    یاسین احمدی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 25
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 4,065
  • بازدید سال : 28,112
  • بازدید کلی : 369,089
  • فیلم های ایرانی موجود در موبایل تکتا
    اختاپوس

    ازدواج مشروط
    استخر
    اعتراض
    افراطی ها
    اکباتان
    اینجا ایرانه
    اینجا آخر دنیاست
    اینجا جای من نیست
    آبی
    آخر خط
    آخرین سرقت
    آدم آهنی
    آفریقا
    آقای خاص
    آکواریوم
    آل
    با من از عشق بگو
    بابای دوست داشتنی
    باد در علفزار می پیچد
    بغض
    بلوف
    بومرنگ
    به خاطر پونه
    بی پولی
    بی واسطه
    بیتابی بیتا
    بیخود و بی جهت
    بیداری رویاها
    پاتو زمین نزار
    پایان نامه
    پر پرواز
    پله آخر
    پنج ستاره
    پنجشنبه آخر ماه
    پنجه در خاک
    پهلوان آواز
    پیشنهاد بی شرمانه به نقاش مرده
    پیمان
    تعبییر خواب
    تعطیلات پیر زن
    تنگنا
    تهران 1500
    تهران دربست
    جا به جا
    جرم
    چرک نویس
    چه
    خسیس
    خط ویژه
    خواب بد
    خود زنی
    خیابان یک طرفه
    خیلی دور خیلی نزدیک
    داستان عوضی
    دختران
    دختران انتظار
    دختری با کفشهای کتانی
    در شب عروسی
    درباره زندگی
    دربست تا لواسان
    دربند
    دزدی که بری شام آمد
    دل شکسته
    دو شارلاتان نادون
    دیگری
    راز و نیاز
    راز یک حقیقت
    روز های زندگی
    رونوشت
    زخم شانه حوا
    زمانی برای دوس داشتن
    زمانی برای شکستن
    زمزمه
    زندگی با چشمان بسته
    زندگی به شرط چاقو
    زندگی جای دیگریست
    زندگی مشترک آقای محمود و بانو
    زهره ترک
    سر پیری و معرکه گیری
    سعدالله به شرکت میرود
    سگهای پوشالی
    سلام زندگی
    سلام لیلی
    سلطان
    سنجاقکهای برکه سبز
    سنگ اول
    سنگسار ثریا
    سه نفر روی خط
    سیزده 59
    شبانه روز
    شبکه
    شبهای شیراز
    شتر مرغ
    شرط اول
    شوخی با خدا
    شیش و بش
    صبح روز هفتم
    ضد گلوله
    ضربه طوفان
    طبقه حساس
    طبقه سوم
    فرار از کمپ
    فرزند چهارم
    فکر بد نکن
    قصه خاطره
    قفس طلایی
    قیصر(جدید)
    کلاه قرمزی و جام جهانی
    گدایان تهران
    گذشته
    گره آخر
    گشت ارشاد
    گلوگاه شیطان
    گیرنده
    مادرانه
    مارمولک
    ماه عسل یونانی
    مرد خاکستری
    مرداب
    مردها فرشته نیستند
    مرگ کسب و کار من است
    ملکه
    من کارگرم
    من مادر هستم
    من وزیبا
    من وشیطان
    میگرن
    نارمک
    نارنجی پوش
    نازنین
    نان عشق موتورگازی
    ندارها
    نفس
    نوزده بزرگتر از بیست
    وام عسل
    ورشکسته
    هر شب تنهایی
    هفت پرده
    هلیانه
    همبازی
    هیس دخترها فریاد نمی زنند
    یک آسمان آبی سقف اتاق منه
    یک داستان عاشقانه
    یکی از ما دونفر
    یکی برای همه
    یکی میخاد باهات حرف بزنه

    سریال های موجود در موبایل تکتا

    سریال Arrow

    سریال 24

    سریال LOST

    سریال آسمان من

    سریال ابله (در حال پخش)

    سریال افسانه جومونگ

    سریال افسانه دونگی

    سریال امام علی (ع)

    سریال باغ مظفر

    سریال دردسرهای عظیم 1

    سریال دردسرهای عظیم 2

    سریال خواب و بیدار

    سریال عشق تعطیل نیست

    سریال قلب یخی فصل اول

    سریال قلب یخی فصل دوم

    سریال قلب یخی فصل سوم

    سریال مدیر کل

    سریال مهر طوبی

    سزیال میکائیل

    سریال نابرده رنج

    سریال پس از باران

    سریال پایتخت 1

    سریال پایتخت 2

    سریال پایتخت 3

    سریال پایتخت 4

    سریال سر به راه

    سریال شهریار

    سریال شاهگوش

    سریال شوخی کردم

    سریال تاجر بوسان

    سریال یوسف پیامبر

    سریال زیر آسمان شهر

    سریال شکارچی شهر (کره ایی)

    سریال وارثان (کره ایی)

    سریال رهایی