loading...
موبایل تکتا
موبایل تکتا

نمایندگی رسمی فروش محصولات و خدمات ایرانسل

نمایندگی رسمی فروش محصولات و خدمات رایتل 

تعمیرات تخصصی انواع گوشی و تبلیت

فروش لوازم جانبی، سیم کارت ،رم ، فلش

طراحی وبسایت

انجام کلیه کارهای اینترنتی

پرداخت کلیه قبوض

نصب ویندوز و نرم افزار

پرداخت اقساط وام بانکها

ارسال SMS تبلیغاتی

ناصر بازدید : 273 شنبه 1394/01/22 نظرات (0)




 




 3315877 نگرانم امین حبیبی
 3315878 بی قرار(گوش کنید) امین حبیبی
 3315879 بی قرار قطعه دوم امین حبیبی
 3315880 درد امین حبیبی
 3315881 وقتی به تو فکر می کنم امین حبیبی
 3315882 عاشقت منم امین حبیبی
 3315883 عشق همیشگی امین حبیبی
 3315884 پنجره امین حبیبی
 3315885 جدایی امین حبیبی
 3315886 بی تو امین حبیبی
3315887 فدای تو چشام امین حبیبی
 3315888 فدای تو چشام قطعه دوم امین حبیبی
 3315889 جمعه امین حبیبی
 3315890 پنجره رمیکس امین حبیبی





ناصر بازدید : 346 شنبه 1394/01/22 نظرات (0)

 

 





3317898 هویت بابک جهانبخش
3317899 دلتنگی بابک جهانبخش
3317897 اعتراف بابک جهانبخش
3317894 حواست هست بابک جهانبخش
3317895 اشتباه بابک جهانبخش
3317896 هنرمند بابک جهانبخش
3317892 جاه طلب بابک جهانبخش
3317893 اسطوره بابک جهانبخش
3317890 مدار بی قراری بابک جهانبخش
3317891 همین یه بار بابک جهانبخش
3317889 معجزه بابک جهانبخش
ناصر بازدید : 373 چهارشنبه 1394/01/19 نظرات (0)
ال جی، جی 4 را 8 اردیبهشت رونمایی می‌کند [بروزرسانی]

پس از برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل و معرفی پرچمداران اندرویدی نوبت به ال جی رسیده تا آخرین نسل از پرچمدار خود را معرفی کند. کمپانی کره‌ای رسما اعلام کرده که پرچمدار بعدی خود، جی 4 را در تاریخ ۲۸ آوریل یعنی ۸ اردیبهشت ماه معرفی خواهد کرد.

 

کمپانی کره‌ای ال‌جی رسما تاریخ هشتم اردیبهشت ماه را برای معرفی نسل جدید پرچمدار خود تعیین کرده است. ال‌جی ساعاتی پیش دعوتنامه‌های مربوط به مراسم معرف جی 4را ارسال کرده است.

معرفی رسمی جی 4 نشان از رویکرد جهانی ال‌جی دارد، چراکه این کمپانی پرچمدار خود را در شهرهای نیویورک، استانبول، سنگاپور، سئول، پاریس و لندن رونمایی خواهد کرد.

با توجه به شکل و شمایل دعوتنامه‌های ارسالی می‌توان چنین استنباط کرد که ال‌جی در نسل جدید پرچمدار خود از چرم استفاده خواهد کرد. با توجه به گمانه‌‌ها و شایعات پیشین مطرح شده به نظر می‌رسد جی 4 نیز از کیفیت خوبی برخوردار خواهد بود.

براساس گمانه‌‌زنی‌های انجام شده این گوشی‌هوشمند از تراشه‌ی اسنپدراگون 810، سه گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD بهره خواهد برد. دوربین مورد استفاده در این گوشی‌هوشمند ۱۶ مگاپیکسل بوده و دوربین جلویی نیز ۸ مگاپیکسل خواهد بود.

بروزرسانی: پس از آنکه ساعاتی پیش تیزری ویدئویی در مورد دیافراگم F1_8 دوربین جی 4 توسط خود ال‌جی منتشر شد، حال تصویری از پشت گوشی‌هوشمندی منتشر شده که به نظر می‌رسد متعلق به جی 4 است. این تصویر از پشت گوشی تهیه شده و گویای استفاده از چرم در پشت گوشی است. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا ال‌جی از چرم طبیعی در پرچمدار خود استفاده کرده یا همچون پرچمداران پیشین سامسونگ رو به استفاده از چرم مصنوعی آورده است؟

G4LeatherInt 1

G4LeatherInt 2

ناصر بازدید : 152 سه شنبه 1393/12/19 نظرات (0)

اپل رهبر فروش گوشی هوشمند و اندروید پر استفاده‌ترین پلتفرم در بازار آمریکا

اپل

بر طبق اطلاعات جدیدی که comScore از دوره سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ تا پایان ماه ژانویه منتشر کرده، اپل با در اختیار گرفتن ۴۱.۹ درصد کل بازار، عنوان رهبری فروش گوشی‌های هوشمند در ایالات متحده را هنوز در چنگ خود دارد. 

اپل در طول این سه ماهه، با اینکه ۰.۹ درصد از سهم خود را از دست داده اما هنوز با اختلافی زیاد از رقیب‌های قدر خود گوشی‌ هوشمند بیشتری می‌فروشد. پس از اپل سهم فروش گوشی‌های هوشمند در دست سامسونگ با ۲۹.۳ درصد، ال‌جی با ۸ درصد، موتورولا با ۵.۲ درصد و اچ‌تی‌سی با ۳.۸ درصد است. همه این کمپانی‌ها در طول سه ماهه پیش تغییراتی در سهم خود داشته‌اند.

comScores-findings

اپل در بحث فروش گوشی‌های هوشمند خود رهبری بازار آمریکا را برعهده دارد، اما در همین مدت سه ماهه، ۵۲.۳ درصد از گوشی‌های فروش رفته به پلتفرم اندروید گوگل مجهز بوده‌اند. سیستم عامل iOS اپل اما از آن طرف با ۰.۶ درصد کاهش، اکنون ۴۱.۳ درصد از بازار را در اختیار دارد.

comScores-findings 1

comScore همچنین اطلاعاتی درباره اپلیکیشن‌هایی که در گوشی‌های هوشمند در این مدت سه ماهه بیشترین استفاده را داشته‌اند، منتشر کرده است. به گفته همین منبع، از اپلیکیشن فیس‌بوک ۶۹.۷ درصد، یوتیوب ۵۴.۵ درصد، گوگل پلی ۵۱.۸ درصد، جستجوی گوگل ۵۱.۵ درصد و در نهایت مسنجر فیس‌بوک ۴۷.۴ درصد استفاده شده است. از دیگر اپلیکیشن‌های محبوب بین آمریکایی‌ها می‌توان به اینستاگرام، توییتر و پینترست اشاره کرد. 

comScores-findings 2

 

ĦÂÐĪ بازدید : 200 جمعه 1393/12/15 نظرات (0)

 

گلکسی اس 6 توسط T-Mobile با قیمت پایه 699 دلار عرضه می‌شود

Samsung Galaxy S6

سامسونگ به صورت رسمی از جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری گوشی‌های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج حرفی نزده است، ولی T-Mobile اطاعات خوبی را در اختیار ما می‌گذارد تا بدانیم زمان خرید این پرچمداران باید چه مقدار پول همراه خود داشته باشیم. با زومیت همراه باشید.

 این اپراتور جزئیات بیشتری را برای افرادی که خواهان پیش ثبت نام خرید گلکسی اس 6 سامسونگ بوده‌اند، منتشر کرده است و بر این اساس در قرعه‌کشی این اپراتور 4 برنده خوش‌شانس می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای این گوشی جذاب را با خود به خانه ببرند، ولی T-Mobile در ادامه به قیمت‌های مختلف گلکسی اس 6 و اس 6 اج اشاره می‌کند. قیمت پایه S6 برای مدل 32 گیگابایتی 699 دلار در نظر گرفته شده است.

اگر بخواهیم تنها درباره قیمت صحبت کنیم، می‌توانیم بگوییم شما با قیمتی کمتر از گلکسی اس 6 سامسونگ می‌توانید یک آیفون 6 اپل خریداری کنید. ولی خاج از بحث قیمت و برای مصارف حرفه‌ای به هیچ عنوان استفاده از مدل‌های 16 گیگابایتی دستگاه‌های اپل را در سال 2015 پیشنهاد نمی‌کنیم، حتی اگر حجم زیادی از اطلاعات و فایل‌های شما روی سرویس‌های ابری مانند آی‌کلود، دراپ‌باکس، اسپاتی‌فای، نتفلیکس و غیره ذخیره شده باشد.

با توجه به اینکه سامسونگ حافظه داخلی 32 گیگابایتی را برای مدل پایه‌ گلکسی اس 6 در نظر گرفته است، به نوعی توانسته مشتریان خود را نسبت به عدم پشتیبانی از کارت حافظه خارجی توجیه کند. همچنین یادتان باشد که گوشی اس 6 سامسونگ به نمایشگر بزرگتر با رزولوشن بهتر مجهز شده است.

با توجه به اینکه آیفون 6 نسخه مجهز به حافظه داخلی 32 گیگابایتی ندارد، آنگاه گلکسی اس 6 سامسونگ با حافظه داخلی 32 گیگابایتی و قیمت 699 دلار دقیقا بین آیفون 6 با ظرفیت 16 گیگابایت و قیمت 649 دلار و آیفون 6 با ظرفیت 64 گیگابایت و قیمت 749 دلار قرار می‌گیرد. البته فرض می‌کنیم این قیمت‌ها دقیق باشند.

ولی از آنجایی که مشتریان اپراتور‌های ورایزون و AT&T علاقه دارند دستگاه خود را به صورت قرارداد اپراتوری تحویل بگیرند، به همین منظور باید مبلغی حدود 199 دلار پرداخت کنند که البته گوشی گلکسی اس 6 اج با نمایشگر منحنی خود قطعا قیمت بیشتری خواهد داشت.

ĦÂÐĪ بازدید : 193 جمعه 1393/12/15 نظرات (0)

 

دوربین گلکسی اس 6 با 10 ویژگی جدید تشریح شد

دوربین گلکسی اس 6
دوربین گلکسی اس 6

ماژول دوربین گلگسی اس 6 از خصوصیات ویژه‌ای برخوردار است که موجب شده سامسونگ تلاش کند به تشریح آن‌ها بپردازد. در این مطلب 10 مورد از خصوصیات و قابلیت‌های دوربین پرچمدار جدید سامسونگ را مرور خواهیم کرد تا مشخص شود چه چیزی تصویربرداری با این دستگاه را خاص خواهد کرد.

 

 در نگاه اول، دوربین گلکسی اس 6 از همان رزولوشنی بهره می‌برد که در گلکسی اس 5 نیز شاهدش بودیم. اما همانطور که می‌دانید رزولوشن تنها بخشی از ماجرا بوده و در حقیقت سامسونگ هر دو واحد دوربین جلو و عقب گلکسی اس 6 را ارتقا داده است. این ارتقا از راه‌های مختلفی صورت گرفته که می‌تواند موجب خلق تصاویر فوق‌العاده‌ای در این گوشی هوشمند شود.

ویژگی‌های بسیاری از لنز جدید و گشودگی f/1.9 در دوربین عقب گرفته تا افزوده شدن لرزشگیر اوپتیکال تصویر و افزایش زاویه‌ی تحت پوشش دوربین جلویی وجود دارد که می‌توان به ترتیب به هر یک از آن‌ها پرداخت. این موارد در کنار یکدیگر می‌توانند اثر بسیار خوبی بر روی تجربه‌ی تصویربرداری پرچمدار سامسونگ داشته باشند. خود سامسونگ لیست قابلیت‌ها و بهبودهای اعمال شده بر روی دوربین گلکسی اس 6 را به این شکل لیست می‌کند:

Quick Launch, Tracking AF, Auto Real-time HDR(Front & Rear) , F1.9, Low Light Video(Front & Rear), High Clear Zoom, IR Detect White Balance, Virtual Shot, Slow Motion, Fast Motion, Pro Mode, Selective Focus

در ادامه به 10 مورد از خصوصیت‌هایی خواهیم پرداخت که سامسونگ برای دوربین گلکسی اس 6 تدارک دیده است.

گسترده‌ترین گشودگی در پرچمدارهای مدرن

هر دو دوربین جلو و عقب گلکسی اس 6 به لنزهایی با گشودگی f/1.9 مجهز شده‌اند که بیشترین حد موجود بر روی گوشی‌های هوشمند پرچمدار محسوب می‌شود. البته شرکت Vivo یک گوشی هوشمند با گشودگی f/1.8 دارد؛ اما این دستگاه در بازارهای جهانی در دسترس نیست و کمتر کسی آن را در اختیار دارد. گشودگی بیشتر، به معنای جذب بیشتر نور توسط دوربین از محیط است. نتیجه‌ی نهایی، بهبود تصویر برداری بصورت کلی و خصوصا در شرایط کم‌نور خواهد بود.

Widest-f1.9-aperture-on-a-modern-flagshiphttp://www.mobiletakta.ir/

 عملکرد فوکوس خودکار با قابلیت ردیابی سریع

گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج از عملکرد فوکوس خودکار پیشرفته‌ای برخوردار هستند که به سرعت و بصورت دقیق بر روی هر شیء ثابت یا در حال حرکت فوکوس خواهد کرد. سامسونگ با گلکسی اس 5 توانسته بود به زمان 0.3 ثانیه برای فوکوس دست پیدا کند که در زمان خود یکی از بهترین‌ها در مقیاس صنعتی به شمار می‌رفت. کاربران همچنین می‌توانند پس‌زمینه را بصورت دستی تار کرده و سوژه را در محوریت قرار دهند یا همچون دوربین‌ها DSLR با تار کردن پس‌زمینه قابلیت فوکوس به خارج را به کار گیرند.

گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج به لطف عملکرد Fast Tracking Auto-Focus می‌توانند با سرعت بالایی بر روی سوژه‌های در حال حرکت فوکوس کنند. این دو پرچمدار سامسونگ اولین گوشی‌های هوشمندی هستند که این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اکنون با دوربین گلکسی اس 6 می‌توان با نهایت وضوح، تصاویر مربوط به کودکان و حیوانات خانگی و رفتارهای بامزه‌ی آن‌ها را به تصویر کشید.

Unique-Fast-Tracking-Auto-Focus-function

بالانس سفید بوسیله‌ی فروسرخ

عملکرد جدید IR Detect White Balance حساسیت پیشرفته به نور را فراهم می‌کند و بالانس رنگ سفید را به شکل بهتری متعادل می‌کند تا دقت رنگ‌ها در تصویر ثبت شده بهبود یابد. این عملکرد تاثیر مشابهی را در ویدیوها نیز خواهد داشت.

IR-White-Balance

HDR آنی برای هر دو دوربین جلو و عقب

تصویربرداری با رنج داینامیک بالا نتیجه‌ی بسیار جذاب و البته بسیار محبوبی دارد. این شیوه، از جذب بیش از حد نور از اشیاء روشن جلوگیری می‌کند و در عین حال آنچه در سایه‌ها پنهان مانده را به مرکز توجه می‌آورد. تا پیش از این، عکس‌برداری خوب در این حالت نیازمند ثبت چند عکس با تنظیمات اکسپوژر متفاوت بود که در نهایت با یکدیگر ترکیب شده و نتیجه‌ی نهایی را پدید می‌آوردند. حال سامسونگ قابلیت HDR بی‌درنگ و آنی را به گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج آورده که پیش‌نمایش و پردازش لحظه‌ای از تصویر را در مقابل کاربر قرار می‌دهد. تصویر برداری و فیلم‌برداری هر دو از این قابلیت برخوردار خواهند بود و هر دو دوربین جلو و عقب به آن مجهز هستند. 

Real-time-HDR-for-both-the-front-and-the-rear-cameras

لرزشگیر اوپتیکال تصویر

پس از آنکه ال‌جی در پرچمدار جی ۳ خود از لرزشگیر اوپتیکال بهره برد، اکنون سامسونگ اولین پرچمدار از سری S خود را به این ویژگی کاربردی که در قالب فناوری OIS مطرح می‌شود مجهز کرده است. این فناوری، ماژول دوربین گوشی را درون حالتی از معلق بودن قرار می‌دهد که به موجب آن کوچک‌ترین لرزش‌های دست به سادگی خنثی خواهند شد. این مساله در تئوری، موجب حذف تصاويری خواهد شد و ثبت ویدیوها را باثبات و دلچسب‌تر خواهد کرد. این مکانیسم بخوبی کارکرد خود را در گلکسی نوت 4 به نمایش گذاشته و اکنون همان نتیجه‌ی اثربخش را در پرچمدار جدید سامسونگ نیز شاهد خواهیم بود.

Optical-image-stabilization-for-the-rear-camera

دوربین جلو با گسترده‌ترین زاویه دید

در طی مراسم معرفی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج، این مساله ناگفته باقی ماند. دوربین سلفی پرچمدار جدید سامسونگ قادر است تصاویری با زاویه‌ی گسترده ی 120 درجه به ثبت برساند. این در حالی است که اغلب گوشی‌های موجود در بازار حداکثر به زاویه‌ی 88 درجه دست پیدا کرده‌اند. البته سامسونگ همین قابلیت را در گلکسی نوت 4 نیز ارائه کرده بود که اکنون مشاهده‌ی آن در گلکسی اس 6 جای خوشحالی دارد.

Widest-angle-front-facing-camera

رزولوشن 5 مگاپیکسلی دوربین جلو

در میان هجوم تمام سازندگان چینی با دوربین‌های جلویی 8 مگاپیکسلی، سامسونگ نیز نمی‌توانسته دست روی دست بگذارد. بنابراین گلکسی اس 6 به دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز شده تا در کنار الگوهای پردازشی سامسونگ، نتایج بهتر را با جزئیات بیشتری به کاربر ارائه کند.

5-MP-front-camera-resolution

قابلیت اجرای سریع

دوربین‌های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که همیشه در حالت آماده به کار باشند. نتیجه اینکه، دارنده‌ی پرچمدار جدید سامسونگ قادر خواهد بود حتی در حالتی که بسیاری اپلیکیشن‌های دیگر نیز در حال اجرا هستند، در عرض 0.7 ثانیه به بخش دوربین گوشی وارد شود. کاربر هر کجا که باشد، از صفحه‌ی قفل گرفته تا درون مرورگر یا یک اپلیکیشن، کافیست دو مرتبه کلید خانگی را بصورت پشت سر هم فشار داده تا دوربین بلافاصله اجرا شود و آماده‌ی ثبت تصویر گردد. تمام زمانی که از لحظه‌ی فراخواندن دوربین تا اجرای آن صرف خواهد شد، 0.7 ثانیه است.

Quick-Launch-feature

حالت حرفه‌ای دوربین

 در دوربین گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج، کاربر به مجموعه‌ی گسترده‌ای از حالت‌ها برای تصویربرداری دسترسی خواهد داشت. تمامی تنظیمات مهم نظیر تایمر، افکت یا نور، در صفحه‌ی پیش‌نمایش قبل از ثبت تصویر ارائه شده‌اند. این مساله نیاز به اسکرول کردن در صفحات زیاد افکت‌ها را از میان برمی‌دارد. علاوه بر این، دو حالت تصویربرداری عادی و حرفه‌ای در اختیار کاربر قرار گرفته که موجب می‌شود شخص کنترل کاملی بر روی نتیجه‌ی خروجی داشته باشد.

Pro-camera-mode

سنسور بزرگ برای دوربین جلو

گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج سامسونگ از یک سنسور CMOS بهره می‌برند که 1.4 برابر بزرگ‌تر از نسل قبل است. این مساله موجب می‌شود سلفی‌ها با جذب نور بیشتر، در شرایط متفاوت درون و بیرون ساختمان با کیفیت بالاتری ثبت شوند.

Big-sensor-for-the-front-camera

ĦÂÐĪ بازدید : 152 پنجشنبه 1393/12/14 نظرات (0)
 

نگاه نزدیک به اولین گوشی همراه مجهز به اوبونتو

گوشی اوبونتو بی کیو
 

چندسالی است که درباره ورود اوبونتو به دنیای دستگاه‌های موبایل صحبت می‌کنیم و بالاخره در سال ۲۰۱۵ منتظریم تا اولین دستگاه‌های موبایل که به سیستم عامل توسعه داده شده توسط کنونیکال مجهز شده، وارد بازار‌ شوند. در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل قرار داریم و نسخه اوبونتو گوشی هوشمند bq Aquaris 4.5 به معرض نمایش گذاشته شده است. در ادامه نگاه نزدیکی به این دستگاه خواهیم داشت.

 

همانطور که احتمالا اطلاع دارید، BQ یک برند محلی است که دستگاه مبتنی بر اوبونتو خود را در چندین بازار اروپایی و کشور هند به فروش می‌رساند. حال نگاه نزدیک به مشخصات و تصاویر bq Aquaris 4.5 داریم. با زومیت همراه باشید:

طراحی و نمایشگر

bq-Aquaris-4.5-Ubuntu-Edition 6

شرکت bq یک دستگاه مقرون به صرفه از جنس پلاستیک نرم ساخته است. گوشی مجهز به اوبونتو این شرکت از ضخامت زیادی برخوردار است، اما به دلیل نمایشگر کوچک، وزن مناسبی دارد. ابعاد دقیق این دستگاه ۱۳۷ در ۶۷ در ۹ میلی‌متر است و فقط ۱۲۳ گرم وزن دارد.

bq-Aquaris-4.5-Ubuntu-Edition 2

bq-Aquaris-4.5-Ubuntu-Edition 1

bq-Aquaris-4.5-Ubuntu-Edition 3

نمایشگر این دستگاه ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل (qHD) است. اگر کمی در نمایشگر دقت شود، به راحتی می‌توان تفکیک پیکسل‌ها را مشاهده کرد. همچنین پنل به کار گرفته شده در صفحه نمایش این تلفن هوشمند زیاد رنگ‌ها را طبیعی و زیبا نشان نمی‌دهد. به جای گوریلا گلس، ماده‌ای مشابه با نام Dragontril از نمایشگر لمسی این دستگاه محافظت می‌کند.

bq-Aquaris-4.5-Ubuntu-Edition 4

رابط کاربری: اوبونتو

bq-Aquaris-4.5-Ubuntu-Edition 7

فلسفه طراحی و ساخت این گوشی بر پایه همین رابط کاربری خاص و جدید است که شرکت کنونیکال چند سالی در تلاش برای بهبود و توسعه دادن آن است. این رابط کاربری تلاش می‌کند بدون اینکه لازم باشد به صورت سنتی اپلیکیشن‌های مختلف را باز و بسته کنید، در یک محیط یکدست بین برنامه‌های مختلف حرکت داشته باشید. 

bq-Aquaris-4.5-Ubuntu-Edition 8

برای کنترل بخش‌های مختلف این رابط کاربری شما تنها به کنترل‌های لمسی دست خود نیاز دارید: از سمت چپ، انگشت خود را بکشید تا وارد لانچر شوید و از سمت راست، انگشت خود را حرکت دهید تا برنامه‌های در حال اجرا را مشاهده کنید. اعلانیه‌های سیستم عامل شبیه به اندروید در بخش بالایی با کشیدن یک نوار به سمت پایین قابل مشاهده هستند. همچنین اگر از پایین نمایشگر انگشت خود را به بالا بکشید، کنترل‌های بیشتری بر رابط کاربری به شما داده می‌شود. 

bq-Aquaris-4.5-Ubuntu-Edition 9

راه حل کنونیکال برای ساخت یک پلتفرم کاملا لمسی بسیار قابل ستایش است، اما اوبونتو روی موبایل هنوز از نبود اپلیکیشن‌های متعدد و محبوب بی‌بهره است. یکی از مشکل‌های بزرگی که اوبونتو با آن رو به رو است همین نبود اپلیکیشن‌های مختلف و مشهور است. شاید بتوانید در بین برنامه‌ها، اپلیکیشن توییتر را پیدا کنید، اما باقی برنامه‌ها همگی نبودشان حس می‌شود. همچنین در طول روند کار با این دستگاه ساخت شرکت bq لگ‌های خفیفی در اجرای عملکرد‌های مختلف جلب توجه می‌کرد.

عملکرد، ارتباطات و حافظه

هدف bq ساخت گوشی همراهی ارزان قیمت بوده و به همین دلیل از سخت‌افزار قابل اعتنایی در این دستگاه استفاده نکرده است. پردازنده چهار هسته‌ای مدیا‌تک با هسته‌های Cortex A7 که تا فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز قادر به فعالیت هستند در کنار یک گیگابایت حافظه رم سخت‌افزار اصلی Aquaris را تشکیل می‌دهد. 

در بخش ارتباطات، این دستگاه از شبکه ارتباطی 3G پشتیبانی می‌کند و در بحث حافظه نیز ۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی دارد که می‌توان تا ۳۲ گیگابایت آن را افزایش داد. تلفن هوشمند ساخته bq از درگاه microSD پشتیبانی می‌کند.

دوربین

bq-Aquaris-4.5-Ubuntu-Edition 5

دوربین اصلی یا پشتی این گوشی جالب ۸ مگاپیکسلی است که از قابلیت فوکوس خودکار نیز بهره می‌برد. فلش دوگانه LED نیز در پشت دستگاه قرار دارد و دستگاه قادر به فیلم‌برداری با کیفیت 1080p  است. در بخش جلویی دوربینی ۵ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی قرار دارد. وجود یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی یک دستگاه ارزان قیمت برای گرفتن عکس‌های سلفی قطعا یک امتیاز مثبت برای گوشی Aquaris است.

bq-Aquaris-4.5-Ubuntu-Edition 10

در نهایت...

از اینکه اولین دستگاه مجهز به پلتفرم اوبونتو در آستانه عرضه به بازار‌ها است خوشحالیم. رابط کاربری با پشتیبانی سنگین از اعمال‌ حرکتی دست‌های شما تجربه‌ای جالب از کار با این دستگاه به وجود می‌آورد. با این‌حال پلتفرم اوبونتو لیاقت مجهز شدن به سخت‌افزاری قوی‌تر را دارد تا قابلیت‌های آن مشخص شود. هنوز تا زمان رقابت این گوشی با دستگاه‌های اندروید، زمان زیادی مانده اما اگر کنونیکال فکری به حال بخش‌های نرم‌افزاری و حداقل ساخت اپلیکیشن‌های معروف و کاربردی کند، ممکن است در آینده اوبونتو به جنگ با ویندوزفون وارد شود. در هر صورت نظر شما درباره bq Aquaris 4.5 چیست؟ آینده دستگاه‌های مجهز به اوبونتو را چگونه می‌بینید؟

ĦÂÐĪ بازدید : 145 پنجشنبه 1393/12/14 نظرات (0)

گوشی‌ Pixi 3 آلکاتل در MWC 2015 با اجرای ویندوز ۱۰ موبایل رویت شد

Pixi 3 Pixi 3

آلکاتل در کنگره جهانی موبایل بارسلون امسال چند محصول مختلف معرفی کرد. Pixi 3 یکی از دستگاه‌های ساخته شده توسط این کمپانی است که در اندازه نمایشگر‌های مختلف عرضه خواهد شد. اینطور که پیداست این محصول ساخت آلکاتل قرار است همراه با سه سیستم عامل مختلف نیز عرضه شود.

جالب است بدانید که آلکاتل مدتی است در حال کار روی نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل برای جای دادن آن در گوشی‌های هوشمند جدید خود است. البته هنوز آلکاتل موفق به کار بردن نسخه نهایی ویندوز ۱۰ موبایل روی Pixi 3 نشده و این نسخه که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، هنوز در حال آزمایش‌های مختلف است.

alcatel-wp

 

گوشی جالب pixi 3 که با اندازه نمایشگر‌های متفاوت عرضه می‌شود، علاوه بر اجرای ویندوز ۱۰ موبایل، نسخه‌هایی با اجرای اندروید و سیستم عامل فایرفاکس نیز خواهد داشت. Pixi 3 در ابتدا در نمایشگاه CES رونمایی شد و در دسته دستگاه‌های رده پایین با قیمت ارزان قرار می‌گیرد.

اینکه دستگاه‌های آلکاتل پیش از ارائه نسخه رسمی ویندوز ۱۰ برای موبایل به صورت رسمی عرضه شود با ویندوز ۱۰ در بارسلون دیده شده‌اند یک خبر خوب به کاربر‌های ویندوزفونی می‌دهد و آن عرضه زود هنگام نسخه رسمی ویندوز ۱۰ موبایل برای گوشی‌ها و دستگاه‌های مختلف شرکت آلکاتل است. به نظر می‌رسد کمپانی آلکاتل در صدد است بلافاصله پس از عرضه رسمی ویندوز ۱۰ موبایل، دستگاه‌های خود را به این نسخه مجهز کند.

ĦÂÐĪ بازدید : 231 سه شنبه 1393/12/12 نظرات (0)

 

آیفون 6 و گلکسی اس 6 و وان ام9

هیاهوی اولیه‌ی کنگره جهانی موبایل اکنون آرام شده و می‌توان بصورت نزدیک‌تر به بررسی محصولات معرفی شده در آن پرداخت. به تازگی یک دستگاه گلکسی اس 6 در تست بنچ‌مارک GeekBench مورد آزمایش قرار گرفته که عملکرد تراشه‌ی اکسینوس 7420 به کار رفته در آن را در مقابل اسنپدراگون 810 و A8 اپل به نمایش می‌گذارد.

 تراشه‌ی اسنپدراگون 810 هم‌اکنون در One M9 اچ‌تی‌سی به کار گرفته شده و A8 نیز در دل آیفون 6 جای دارد. تراشه‌ی اکسینوس 7420 ساخت سامسونگ که قلب پردازشی گلکسی اس 6 به شمار می‌رود موجب شده پرچمدار این شرکت به لطف عملکرد 8 هسته‌ی خود، اکنون در بالای جدول بازی بازار موبایل جا خوش کند. زمانی که صحت از عملکرد تک هسته‌ای در میان باشد که هنوز کاربرد بیشتری دارد، همچنان A8 اپل است که تاج پادشاهی را در میان این سه بر سر نهاده است.

در عملکرد تک هسته‌ای، آیفون 6 با 1625 امتیاز در جایگاه اول، گلکسی اس 6 سامسونگ با 1443 امتیاز در مکان دوم و One M9 اچ‌تی‌سی (اسنپدراگون 810) با امتیاز 1186 در جایگاه سوم قرار گرفته‌اند. در نتایج حاصل از فعالیت همزمان چندهسته‌ای، گلکسی اس 6، One M9 و در نهایت آیفون 6 مکان اول تا سوم را در اختیار گرفته‌اند.

ĦÂÐĪ بازدید : 236 یکشنبه 1393/12/10 نظرات (0)

 

  نگاه نزدیک به گلکسی S6 سامسونگ


گلکسی اس ۶

امسال سامسونگبرخلاف سال‌های قبل از دو دستگاه پرچم‌دار رونمایی کرد. دو گوشی‌هوشمند جدید سری S کمپانی کره‌ای، مشخصات سخت‌افزاری و طراحی بدنه بسیار بهتری نسبت به نسل‌های قبل از خود دارند. در ادامه نگاه نزدیکی به گلکسی S6 خواهیم داشت.

گلکسی S6 سامسونگ دقایقی پیش رسماً معرفی شد. سامسونگ در این نسل برای راضی‌کردن دل کاربران خود از بدنه‌ای بسیار بهتر در ششمین نسل از سری S استفاده کرده و در کنار این دستگاه نسخه‌ای با لبه‌های خمیده در دو طرف معرفی کرد.

سامسونگ در گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج از فریم فلزی و پوششی از شیشه در پشت و روی دستگاه بهره برده که این بار پرچمدار سامسونگ را هم‌رده با باکیفیت‌ترین پرچمداران دنیای موبایل قرار خواهد داد. سامسونگ ادعا می‌کند که ساخت پرچمدار جدید این شرکت، 50 درصد قوی‌تر از دستگاه‌های پیشین است

 

ĦÂÐĪ بازدید : 181 یکشنبه 1393/12/10 نظرات (0)
احتمال همکاری گوگل و هوآوی برای ساخت نسل بعدی نکسوس
 هوآوی Honor 6 با برند نکسوس
هوآوی Honor 6 با برند نکسوس

شنیده‌ها حکایت از این دارد که گوگل برای نسل بعدی گوشی‌هوشمند نکسوس، به سراغ کمپانی‌های چینی خواهد رفت و با توجه به شنیده‌ها، به‌نظر می‌رسد هوآوی سازنده‌ی نسل بعدی نکسوس خواهد بود.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط یکی از کاربران Weibo، گوگل درصدد همکاری با کمپانی‌های چینی به منظور توسعه‌ی نسل بعدی نکسوس در سال ۲۰۱۵ میلادی است.

البته باید به این موضوع اشاره کرد که براساس شنیده ها امسال باید شاهد عرضه‌ی دو نسخه از نکسوس باشیم. یکی از این گوشی‌های‌هوشمند توسط کمپانی کره‌ای ال‌جی تولید شده و نسخه‌ی دیگر به دست چینی سپرده می‌شود. نکته‌ی جالب توجه در این خصوص اولین همکاری گوگل با یک شرکت چینی برای تولید نکسوس است.

HuaweiNexusInt

براساس اطلاعات منتشر شده، این کمپانی چینی در حال تصمیم‌گیری برای استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون یا تراشه‌ی تولیدی خود در نسل بعدی نکسوس است. با توجه به این موضوع می‌توان هوآوی را اصلی‌ترین گزینه برای تولید گوشی‌هوشمند نکسوس خواند.

همزمان با این شایعات تصاویری از Honor 6 هوآوی منقش به برند نکسوس منتشر شده است. عرضه‌ی دو گوشی‌هوشمند نکسوس توسط گوگل را می‌توان این چنین تعبیر کرد که این ‌گوشی‌هوشمند در دو نسخه‌ ارزان قیمت و پرچمدار روانه‌ی بازار خواهد شد. نمونه‌ی ارزان‌تر توسط هوآوی و نمونه‌ی گران قیمت توسط ال‌جی ساخته خواهد شد.

ĦÂÐĪ بازدید : 202 شنبه 1393/12/09 نظرات (0)

اچ‌تی‌سی رویداد اسفندماه را به صورت زنده استریم خواهد کرد

اچ‌تی‌سی قصد دارد در روز دهم اسفند ماه، از پرچمدار جدید خود یا همان اچ‌تی‌سی وان M9 رونمایی کند.


HTC-event

کمتر از یک روز دیگر به آغاز به کار بزرگ‌ترین نمایشگاه موبایل سال ۲۰۱۵ زمان باقیست. بدون شک در هفته آینده شاهد رونمایی از پرچم دران و گوشی‌های بالا رده‌ای همچون گلکسی اس ۶ و اچ‌تی‌سی وان M9 خواهیم بود. در همین راستا جف گوردون (Jeff Gordon)، مدیر ارشد ارتباطات آنلاین جهانی اچ‎تی‎سی چند روز پیش در حساب توییتر خود گفته بود که نقشه‎ی راه سال ۲۰۱۵ شرکت اچ‎تی‎سی “بهتر از هر زمانی” خواهد بود که شامل “خبرها و محصولات شگفت‌آوری است که حسابی شما را به وجد خواهد آورد”.

وی در ادامه خبرهای امیدوار کننده خود، امروز اعلام کرد که کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی رویداد دهم اسفندماه را به‌صورت زنده برای افرادی که کنجکاو هستند بدانند در بارسلونا چه محصولاتی رونمایی خواهند شد، از طریق وب‌سایت اصلی این شرکت استریم خواهد کرد. در همین راستا چند ساعت پیش سامسونگ نیز اعلام کرد که مراسم رونمایی از گلکسی از ۶ به‌صورت زنده برای علاقه‌مندان پخش خواهد شد.

بر اساس اطلاعات قبلی میدانیم که اچ‌تی‌سی قرار است در روز دهم اسفند ساعت ۵:۳۰ عصر به‌وقت اروپای مرکزی و تنها یک ساعت زودتر از مراسم سامسونگ، از پرچم‌دار اچ‌تی‌سی وان M9 رونمایی کند.

ĦÂÐĪ بازدید : 182 شنبه 1393/12/09 نظرات (0)

 

 

سامسونگ تصاویر اغراق آمیزی از Galaxy S6 منتشر کرد

 

سامسونگ تصاویر اغراق آمیزی از Galaxy S6 منتشر کرد

سامسونگ صفحه‌ای به نام is This the Next را در سایت خود راه اندازی کرده و در اقدامی که به نظر شوخی می‌آید، تصاویری از مدل‌های مفهومی اغراق شده از Galaxy S6 را در آن منتشر کرد.

سامسونگ با راه‌اندازی این صفحه، تایمر معکوسی را در آن قرار داده است؛ در واقع این تایمر، لحظات معرفی پرچمدار جدید این کمپانی را می‌شمارد. تنها چند روز دیگر تا برگزاری مهم‌ترین رویداد سامسونگ و معرفی پرچمدار جدیدش در MWC 2015 باقی مانده است. تیم سامسونگ تصاویری از مدل‌های مفهومی اغراق شده از Galaxy S6 را در صفحه‌ی جدید منتشر می‌کند.

مطابق با شایعات، پرچمدار جدید سامسونگ به شکل بیضی و سه وجهی بوده، دارای بلندگوهای استریو در پشت گوشی و جنس آن از شیشه است. صفحه نمایش این گوشی به همراه دو قسمت جداگانه ادغام شده و بصورت دستگاهی شفاف در آمده که ظاهرا توخالی به نظر می‌رسد! باید سامسونگ را تحسین کرد که به خاطر شایعات تصاویر مفهومی از پرچمدار خود را انتشار کرده است. در زیر تصاویری عجیب و غریب از این گوشی هوشمند را مشاهده می‌کنید.

1

3

2

4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    فول آلبوم ایرانی موجود در موبایل تکتا
    0111 باند
    25 باند
    7 باند
    ابوالفضل فلاح
    ابی
    ابیرام
    اثبات باند
    احسان تهرانچی

    احسان خواجه امیری

    احسان پایه

    احسان گنجی

    احسان غیبی
    احمد آزاد

    احمد سعیدی
    احمد صفایی
    احمد معینی
    احمدرضا شهریاری (سولو)
    ادریس
    اٌدِی
    اردلان طعمه

    اشباح
    اشکان فدایی
    اشکان و کوشان
    اشکین 0098
    افسر شهیدی
    افشین
    افشین اسدی
    افشین آذری
    امان الله تاجیک
    امید
    امید جهان
    امید عامری
    امید علومی
    امید نوری
    امیر D1
    امیر بیکس
    امیر پیشه ور
    امیر تتلو
    امیر حسین مدرس
    امیر رسایی
    امیر شاملو
    امیر عظیمی
    امیر فرجام
    امیر قیامت
    امیر معروفی
    امیر منتظری
    امیرعلی
    امین حبیبی
    امین رستمی
    امین وحید
    امین فیاض
    اندی
    انوش
    اورمان
    ایرج
    ایرج بسطامی
    ایرج حبیبی
    ایرج مهدیان
    ایمان استار
    ایمان خسروی
    ایمان غلامی
    ایمان فلاح
    آرش
    آرش دلفان
    آرش یوسفیان
    آرمین 2AFM
    آرمین نصرتی
    آرین باند
    آزیتا
    آوا بهرام
    بابک جوان
    بابک جهانبخش
    بابک غفاری
    بابک مافی
    باراد
    باران
    بچه های ایران (بویز)
    بروبکس
    بلکتس
    بنیامین بهادری
    بهار
    بهرام
    بهرام فروهر
    بهزاد پکس
    بهنام صفوی
    بهنام علمشاهی
    بیژن مرتضوی
    پارسا چیلیک
    پسران آفتاب
    پوران
    پوریا احمدی
    پویا
    پویا بیاتی
    پویا سالکی
    پیمان زارعی
    پیام عزیزی
    پیام مقامی
    پیام ترک
    تن به ده
    تهم
    تی ام بکس
    تیک تاک
    جاستینا
    جعفر
    جمال وفایی
    جمشید
    جمشید نجفی
    جواد یساری
    جهان
    چنگیز حبیبیان
    حامد برادران
    حامد بهداد
    حامد پهلان
    حامد فرد
    حامد فولاد قلم
    حامد محضرنیا
    حامد مهدی
    حامدزمانی
    حبیب
    حجت دورولی
    حسام استپس
    حسام الدین سراج
    حسن شجاع
    حسن شماعی زاده
    حسن مقدسی
    حسین ابلیس
    حسین تهی
    حسین جوشقانی
    حسین کلاته
    حسین موفق
    حمید پویان
    حمید طالب زاده
    حمید عسگری
    حمید هیرو
    حمیرا
    خشایار اعتمادی
    داریوش
    داریوش پلاک
    داوود بهبودی
    داوود چرگری
    داوود مقامی
    دایان
    درویش جاویدان
    دلارام
    دلکش
    دنی
    دی جی سروش
    دی جی مریم
    دی جی نگار
    دیجی علی گیتور
    راستین
    راما
    رامین بیباک
    رامین عباسی
    رستاک
    رضا پیشرو
    رضا جوان
    رضا شیری
    رضا صادقی
    رضا صوفی
    رضا یزدانی
    رضایا
    روح پرور
    روزبه نعمت الهی
    زانیار خسروی
    زد بازی
    سارا دیبا
    ساسی مانکن
    سالار عقیلی
    سامان
    سامان جلیلی
    سامی بیگی
    سامی یوسف
    سپیده
    ستار

    سرژیک

    سروش

    سروش ملک پور
    سعید اسدی
    سعید اسکندری
    سعید آسایش
    سعید پانتر
    سعید پور سعید
    سعید تاجیک
    سعید شایسته
    سعید شهروز
    سعید عسگری
    سعید کرمانی
    سمیر زند
    سوزان روشن
    سوسن
    سوگند
    سهراب اسدی
    سیامک عباسی
    سیاوش سهراب
    سیاوش شمس
    سیاوش قمصری
    سیاوش قمیشی
    سیروان خسروی
    سیلوئت
    سیما بینا
    سینا بهداد
    سینا حجازی
    شادمهرعقیلی
    شاهرخ
    شاهکار بینش پژوه
    شاهین
    شاهین S2
    شاهین جمشید پور
    شاهین خسرو آبادی
    شایان
    شکیلا
    شورانگیز
    شهاب بخارایی
    شهاب تیام
    شهاب مقدم
    شهاب ناطقی
    شهرام شب پره
    شهرام شکوهی
    شهرام صولتی
    شهرام کاشانی
    شهرام ناظری
    شهره
    شهریار ابراهیمی
    شهلا
    شهلا سرشار
    شهیاد
    شیفته
    صادق
    صدرالدین
    طوفان
    عارف
    عباس قادری
    عباس قمری
    عرفان
    عرفان شایگر
    علی ارشدی
    علی اصحابی
    علی اوج
    علی بابا
    علی باقری
    علی پیشتاز
    علی تفرشی
    علی حسینی
    علی رها
    علی زارعی
    علی زیبایی
    علی ساتراپ
    علی سرباز
    علی سورنا
    علی عبدالملکی
    علی فانی
    علی لهراسبی
    علیرضا افتخاری
    علیرضا روزگار
    علیرضا طلیسچی
    علیرضا فرد
    علیرضا قربانی
    علیرضا قمیشی
    علیرضا و حمید رضا
    علیشمس
    عماد
    عماد طالب زاده
    عماد قویدل
    عمران

    عهدیه

    غلامرضا صنعتگر

    فاتح نورایی
    فائزه
    فتاح فتحی
    فتانه
    فرامرز اصلانی
    فردین سعادت
    فرزاد فرزین
    فرزین
    فرشاد پیکسل
    فرشته
    فرشید
    فرشید امین
    فرهاد
    فرهاد جواهر کلام
    فرهاد نوقصر
    فریدون آسرایی
    فریدون پور رضا
    فریدون فرخزاد
    فریده
    فلاکت
    فیروزه
    قاسم افشار
    قاسم جبلی
    قمرالملوک وزیری
    قیصر
    کامبیز جمشیدی
    کامران دلان
    کامران کارتیو
    کامران کارتیو
    کامران مولایی
    کامران و هومن
    کامیار
    کوروس سرهنگ زاده
    کوروش صنعتی
    کوروش یغمایی
    کیانوش فرد
    کیوان مطوس
    گلپا
    گلوریا روحانی
    گوگوش
    گیتا
    گیتی
    لیلا فروهر
    مارتیک
    مازیار فلاحی
    مانی رهنما
    مانی عباسی
    ماه بانو باند
    مبین مهدی نژاد
    مترسک
    متین معارفی (دوحنجره)
    مجتبی کبیری
    مجید اخشابی
    مجید پور اسماعیل
    مجید علیپور
    مجید نعمتی
    مجید یحیایی
    محسن ابراهیم زاده
    محسن چاووشی
    محسن صادقی
    محسن نامجو
    محسن یاحقی
    محسن یگانه
    محمد اصفهانی
    محمد بیباک
    محمد رضا احمدی
    محمد زارع
    محمد علیزاده
    محمد محمدی
    محمد نجم
    محمد یاوری
    محمدرضا شایع
    محمدرضا شجریان
    محمدرضا هدایتی
    مرتضی
    مرتضی پاشایی
    مرتضی سرمدی
    مرجان
    مرضیه
    مریم حیدر زاده
    مسعود اسدی
    مسعود امامی
    مسعود درویش
    مسعود سعیدی
    مسعود فتحی
    مسعود فردمنش
    مصطفی فتاحی
    مصطفی مانیا
    معین
    ملیحه
    منصور
    منصور حیدری
    منوچهر سخایی
    مهدی احمدوند
    مهدی پوران
    مهدی جاوید
    مهدی حاتمی
    مهدی رضوان
    مهدی سعادتی
    مهدی عسگری
    مهدی مقدم
    مهدی همت
    مهدی یراحی
    مهدیه محمد خانی
    مهراب و معراج
    مهراد حسینی
    مهران فهیمی
    مهران مدیری
    مهرپویا
    مهرداد امیر خانی
    مهرداد غلامی
    مهرداد مراد پور
    مهرداد نیویورکی
    مهرشاد
    مهرشاد و مسعود
    مهرنوش
    مهسا ناوی
    مهستی
    میثم عبدالمالکی
    میثم معافی
    میثم هاردبوی
    میلاد باران
    میلاد بازرگان
    میلاد زد زو
    میلاد کیانی
    میلاد لایور
    نادر میزبان
    نازی افشار
    ناصر زینالی
    ناصر صدر
    ناصر عبدالهی
    ناهید
    ندیم
    نریمان
    نسیم
    نعمت الله آغاسی
    نوش آفرین
    نوید و امید
    نیکسان
    نیما زئوس
    نیما علامه
    وحید خراطها
    ولی
    ویگن
    هاتف
    الهام
    هایده
    هلن
    هنگامه
    هوشمند عقیلی
    هومن سودمند
    هیچکس
    یاس
    یاسر اکبری
    یاسر بینام
    یاسر محمودی
    یاسین احمدی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 25
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 4,030
  • بازدید سال : 28,077
  • بازدید کلی : 369,054
  • فیلم های ایرانی موجود در موبایل تکتا
    اختاپوس

    ازدواج مشروط
    استخر
    اعتراض
    افراطی ها
    اکباتان
    اینجا ایرانه
    اینجا آخر دنیاست
    اینجا جای من نیست
    آبی
    آخر خط
    آخرین سرقت
    آدم آهنی
    آفریقا
    آقای خاص
    آکواریوم
    آل
    با من از عشق بگو
    بابای دوست داشتنی
    باد در علفزار می پیچد
    بغض
    بلوف
    بومرنگ
    به خاطر پونه
    بی پولی
    بی واسطه
    بیتابی بیتا
    بیخود و بی جهت
    بیداری رویاها
    پاتو زمین نزار
    پایان نامه
    پر پرواز
    پله آخر
    پنج ستاره
    پنجشنبه آخر ماه
    پنجه در خاک
    پهلوان آواز
    پیشنهاد بی شرمانه به نقاش مرده
    پیمان
    تعبییر خواب
    تعطیلات پیر زن
    تنگنا
    تهران 1500
    تهران دربست
    جا به جا
    جرم
    چرک نویس
    چه
    خسیس
    خط ویژه
    خواب بد
    خود زنی
    خیابان یک طرفه
    خیلی دور خیلی نزدیک
    داستان عوضی
    دختران
    دختران انتظار
    دختری با کفشهای کتانی
    در شب عروسی
    درباره زندگی
    دربست تا لواسان
    دربند
    دزدی که بری شام آمد
    دل شکسته
    دو شارلاتان نادون
    دیگری
    راز و نیاز
    راز یک حقیقت
    روز های زندگی
    رونوشت
    زخم شانه حوا
    زمانی برای دوس داشتن
    زمانی برای شکستن
    زمزمه
    زندگی با چشمان بسته
    زندگی به شرط چاقو
    زندگی جای دیگریست
    زندگی مشترک آقای محمود و بانو
    زهره ترک
    سر پیری و معرکه گیری
    سعدالله به شرکت میرود
    سگهای پوشالی
    سلام زندگی
    سلام لیلی
    سلطان
    سنجاقکهای برکه سبز
    سنگ اول
    سنگسار ثریا
    سه نفر روی خط
    سیزده 59
    شبانه روز
    شبکه
    شبهای شیراز
    شتر مرغ
    شرط اول
    شوخی با خدا
    شیش و بش
    صبح روز هفتم
    ضد گلوله
    ضربه طوفان
    طبقه حساس
    طبقه سوم
    فرار از کمپ
    فرزند چهارم
    فکر بد نکن
    قصه خاطره
    قفس طلایی
    قیصر(جدید)
    کلاه قرمزی و جام جهانی
    گدایان تهران
    گذشته
    گره آخر
    گشت ارشاد
    گلوگاه شیطان
    گیرنده
    مادرانه
    مارمولک
    ماه عسل یونانی
    مرد خاکستری
    مرداب
    مردها فرشته نیستند
    مرگ کسب و کار من است
    ملکه
    من کارگرم
    من مادر هستم
    من وزیبا
    من وشیطان
    میگرن
    نارمک
    نارنجی پوش
    نازنین
    نان عشق موتورگازی
    ندارها
    نفس
    نوزده بزرگتر از بیست
    وام عسل
    ورشکسته
    هر شب تنهایی
    هفت پرده
    هلیانه
    همبازی
    هیس دخترها فریاد نمی زنند
    یک آسمان آبی سقف اتاق منه
    یک داستان عاشقانه
    یکی از ما دونفر
    یکی برای همه
    یکی میخاد باهات حرف بزنه

    سریال های موجود در موبایل تکتا

    سریال Arrow

    سریال 24

    سریال LOST

    سریال آسمان من

    سریال ابله (در حال پخش)

    سریال افسانه جومونگ

    سریال افسانه دونگی

    سریال امام علی (ع)

    سریال باغ مظفر

    سریال دردسرهای عظیم 1

    سریال دردسرهای عظیم 2

    سریال خواب و بیدار

    سریال عشق تعطیل نیست

    سریال قلب یخی فصل اول

    سریال قلب یخی فصل دوم

    سریال قلب یخی فصل سوم

    سریال مدیر کل

    سریال مهر طوبی

    سزیال میکائیل

    سریال نابرده رنج

    سریال پس از باران

    سریال پایتخت 1

    سریال پایتخت 2

    سریال پایتخت 3

    سریال پایتخت 4

    سریال سر به راه

    سریال شهریار

    سریال شاهگوش

    سریال شوخی کردم

    سریال تاجر بوسان

    سریال یوسف پیامبر

    سریال زیر آسمان شهر

    سریال شکارچی شهر (کره ایی)

    سریال وارثان (کره ایی)

    سریال رهایی